با ما همراه باشید

اقتصاد

شبکه یک تغییر شکل داد

منتشر شده

در


روابط عمومی شبکه یک، از معرفی هویت بصری جدید شبکه یک سیما خبر داد.
بر اساس این خبر، در هویت بصری جدید، خانواده رنگی، هویت شکلی، هویت حرکتی و هویت فونت تایپوگرافی‌ها بررسی و بازطراحی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر طراحی‌های صورت‌گرفته در حوزه بصری و گرافیک شبکه، مجموعه موسیقی مرتبط با بخش‌های مختلف هویت بصری نیز با بهره از سازهای ایرانی تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

در انتخاب رنگ‌ها، سعی شده علاوه بر استفاده از رنگ‌های موجود در معماری ایرانی و اسلامی، به هارمونی و تناسب رنگ‌ها و فرم‌ها توجه شود.

هویت بصری جدید شبکه، همزمان با حلول ماه پربرکت رمضان؛ بعد از اذان مغرب روز شنبه ۱۱ اسفندماه روی آنتن رفت.

انتهای پیام



منبع خبر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلب مسئولیت: تمامی اخبار و محتوای منتشر شده در این سایت صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و از منابع و سایت‌های معتبر گردآوری می‌شوند. «پیک ایران» هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت، دقت و تمامیت محتوای منتشر شده ندارد. منبع اصلی هر خبر در انتهای آن ذکر شده و مسئولیت محتوا بر عهده منبع اولیه است. استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.