اقتصاد
عنوان مقاله شامل عبارت کلیدی

مقدمهای جذاب در قالب ۲-۳ پاراگراف کوتاه (۱۰۰-۱۵۰ کلمه) که عبارت کلیدی را در جملات اولیه به کار برد، مثال: ‘در دنیای امروزی، [عبارت کلیدی] چالش برانگیزترین مسئله متخصصان حوزه است […]’.
اولین زیرعنوان H2
فرعی از موضوع اصلی که با جزئیات توضیح داده میشود. حداقل یک فهرست گلولهای شامل استراتژیها، نکات مفید یا پیشنهادات حرفهای اینجا قرار میگیرد. مثال: ‘- استفاده از ابزارهای خاص برای عملیاتی کردن [عبارت کلیدی] […]’.
زیرعنوان H3 اولیه
توضیحات عمیقتر درباره معیارهای مهم ذکرشده در H2، شامل دادها، نقل قولهای اثربخش یا موارد مطالعاتی. مثال: ‘بر اساس آخرین گزارشهای شرکت X، ۶۷٪ از افراد […]’.
دومین زیرعنوان H2
بخشی متمرکز بر راهکارهای عملی، با حداکثر ۱۶ کاربرد عبارت کلیدی در متن کل مقاله. یک دعوت به اقدام واضح در منطقه میانی محتوا قرار داده شود، مثال: ‘برای بهبود فرآیندهای مرتبط با [عبارت کلیدی]، ابتدا از این ۳ قدم فراموششدنی شروع کنید […]’.
نمونه ایجاد شده سومین زیرعنوان H2
+

