اقتصاد

رونق سریال و سرگرمی در رمضانِ تلویزیون و پلتفرم‌ها

منتشر شده

در

تلویزیون و همچنین سرویس‌های وی‌اودی، در رمضان ۱۴۰۴ـ ۱۴۰۳با نشان دادن توجهی ویژه به ساختارهای سرگرمی و همچنین نمایش، بر جذب حداکثری مخاطب تلاش دارند؛ رویکردی که اگرچه در مقاطعی خصوصا در تلویزیون کم‌رنگ شده بود اما به سیاق رسانه‌های تصویری دیگر کشورهای اسلامی، بار دیگر با جدیت دنبال می شود.



منبع خبر

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برترین ها

خروج از نسخه موبایل