با ما همراه باشید

اقتصاد

شبکه یک هویتش را تغییر داد

090d4dbc5bea6749660f18eca5bd988a84a551d6d2909f3b9cbf817ec4fe7f2a

منتشر شده

در

%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87 %DB%8C%DA%A9 %D9%87%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B4 %D8%B1%D8%A7 %D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1 %D8%AF%D8%A7%D8%AF


روابط عمومی شبکه یک، از معرفی هویت بصری جدید شبکه یک سیما خبر داد.
بر اساس این خبر، در هویت بصری جدید، خانواده رنگی، هویت شکلی، هویت حرکتی و هویت فونت تایپوگرافی‌ها بررسی و بازطراحی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، علاوه بر طراحی‌های صورت‌گرفته در حوزه بصری و گرافیک شبکه، مجموعه موسیقی مرتبط با بخش‌های مختلف هویت بصری نیز با بهره از سازهای ایرانی تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

در انتخاب رنگ‌ها، سعی شده علاوه بر استفاده از رنگ‌های موجود در معماری ایرانی و اسلامی، به هارمونی و تناسب رنگ‌ها و فرم‌ها توجه شود.

هویت بصری جدید شبکه، همزمان با حلول ماه پربرکت رمضان؛ بعد از اذان مغرب روز شنبه ۱۱ اسفندماه روی آنتن رفت.

انتهای پیام



منبع خبر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *